CRM Kurumsal Ana Modüller | CRM Kurumsal - İş Çözümleri
CRM Kurumsal Ana Modüller Modül Resmi

Firmaların en temel müşteri ilişkileri yönetimini sağlayan ana modüller, satış ve pazarlama sürecinde aktif ve pratik kullanımlı, CRM yazılım çözümüdür. Ana modüller kapsamında yer alan müşteri yönetimi modülü, firmaların müşterilerine ait bilgilerini kayıt altına alır, bu bilgilerin tek bir sayfada düzenlenmesini ve görüntülenmesini sağlar. Sistemde kayıtlı olan gerçek ve potansiyel müşterilere satış ve pazarlama yapmak için, kontak kurulan kişilerle yapılan görüşmeler aktivite yönetimi modülü ile başlatılır ve hatırlatma mekanizmasını da kullanarak görüşmeler sürdürülür. Olumlu aktivitelerin genellikle teklif aşamasına geldiği gözlemlenir.

Teklif yönetimi modülü ile firmaların ürün bazında istedikleri teklif çalışması yapılır ve arka planda işleyen, müşteriye gönderilecek teklif şablonu da aynı anda hazır olur. Teklifin kazanılmasının ardından başlayan satış aşamasında, potansiyel müşteri gerçek müşteriye dönüşerek satış yönetimi sağlanır.

Takvim yönetimi, randevu takibi, hatırlatmalar ve durum mesajlarının da bulunduğu ana modüllerin tümünden, ayrıntılı bir şekilde günlük, haftalık ve yıllık, geçmişe dönük raporlamalar alınarak, firma çatısı altında tam bir müşteri ilişkileri yönetimi sağlanır.