Servis Yönetimi | CRM Kurumsal - İş Çözümleri
Servis Yönetimi Modül Resmi

Servis yönetimi; satış sonrası ürün ve hizmet ile ilgili bakım, onarım, eğitim, teknik destek vb. süreçleri kapsamaktadır. Ürünün marka, model, seri numarası, servis kapsamı gibi detayların kayıt altına alınarak gerekli servis işlemlerinin yapılması ve yapılan servislerin kayıt altında tutulması gerekmektedir. Servis hizmetinde müşteri yorumlarının, şikâyetlerinin kaydedilmesi ve bu kayıtların analiz edilerek hizmet kalitesinin artırılması önemlidir.

Hangi müşterilerinize hangi ürün veya çözümle ilgili ne tarz bir servis hizmetinin verildiğini, hangi servisin ne durumda son bulduğunu, hangi kullanıcınızın ilgilendiğini listelerinizden takip edebilmek ve raporunu almak isterseniz servis yönetimi modülü kullanabilirsiniz.